whata baad day!

Glömde min data hos Alicia, typiskt mig så jag fick bland annat använda denna tröga dell laptopen istället. Och jag har inga bra bilder eller någonting alls TYPPISKT jobbiga dagar in the nattieslife! ;)
Hur som helst kom nyss ut ur duschen och känner mig som fräschast, har klippt topparna och smörjt in mig med body lotion!
Och just nu sitter jag och drogar lite Michael Jacksson och bloggar självklart!
Me right now. :)

*Förlåt om det blir en lite lätt bild*
En bild är bättre än inget alls, right?
Appropå min kropp, MJAOU! :D
En egokick liksom, puss sålänge!

Sitter och tänker på vad som hände igår..  och den kvällen var både bra och dålig, men kan inte klaga när det kommer till B:o tihihi.  



Kommentarer
Postat av: madde

snygg klänning! :D

2010-03-29 @ 15:58:24
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

Fan va snygg klänning! Vart är den ifrån? :)

2010-03-29 @ 16:30:08
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0