Boogie!

Vet inte riktigt vad som hände, eller jag minns inte vad som hände mer än att kontakten bröts.
Vi kände varandra ungefär i ett år kanske?
Du bara bröt kontakten, pga Karina typ.
Shit the same, tyckte bara att det var så tråkigt när du liksom bara sket i mig men så är det ju när man får en flickvän.
Man skiter i sina *vänner*.
Men vi var igentligen inga vänner utan vi tröstade bara varandra när vi fick problem, ex med förhållandet osv.
Men låt mig säga att det var kul när vi träffades.
Haha är iallafall SKIT STOLT över att du inte har KARINA kvar som din flickvän, såg att du hade en ny , bra det (Y).
Med detta inlägg ville jag bara få fram att jag saknade min *bästavän*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0