Come on, Väx upp!

Så mycket struntprat som kommer från olika illa luktande käftar, så roligt att se på nu när man inte tar åt sig längre.
En två tre fyra...  tappar räkningen över hur mycket skitsnack som har kommit fram sen jag och du bråkade.
Jag menar ge upp någon gång, du kommer att inse att du inte kan bryta vårat förhållande för att du kanske är svartsjuk.
Du tror att jag går på dina lögner, du tror att jag blir ledsen.
Men lilla lilla du, det fungerar inte så. Inte längre.
Jag har kommit överens med Dan och han älskar mig lika mycket som jag älskar honom.
Bara för att vi har bråkat så tar du chansen till att förstöra.
Men tyvärr tråkigt att du inte har inset att det är du som hamnar i klistret sen.
Du är som en av alla sandkorn i öknen som hatar mig men kom med något nytt, helt ärligt han står ju på min sida.
Du kommer snart att förstå.
Och sen att snacka skit till mina klasskompisar om mig fungerar inte. Du anses att vara patetisk av dem.
En sak till, jag har träffat din mamma och jag tror hon gillar mig.. lika som jag. ;)
Sista gången jag la ner tid på dig.
Lycka till dan är på min sida!
PEACE


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har just nu en veckansblogg tävling, lust att vara med? :)

2010-05-03 @ 12:26:05
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0