Deprimerad och ledsen.

Förlåt mig för dålig uppadatering men jag har inte alls varit på humör.
Känner mig ledsen irriterad och deprimerad.
Önskar ingenting faktiskt, är så ledsen inuti.
Jag kämpar mycket för att inte tänka tillbaka på gamla tider men när jag bara sitter på rummet och väntar på att tiden ska gå så blir det så automatiskt..
Idag.. så önskar jag från mitt hjärta att jag bara kunde kämpa och lyckas få ett VG på ett prov och inte ett G minus.
Hur mycket jag än försöker så känns allt så jävla värdelöst.
Jag klarar inte av skolan, jag misslyckas med allt precis allt.
Jag ska ut och simma med klassen imorgon och jag vill inte, och två personer vet varför.
Läraren säger att hon kan hjälpa mig men jag sa att det var okej, att jag kunde åka iväg med klassen iallafall.
Men det är det minsta jag vill.
Jag måste säga till imorgon.
Det ända som håller mitt humör på gränsen till att inte falla i gråt och tänka allt för negativt är mina vänner. Jag vet inte vem som är mina vänner mer än Alicia och Felicia.
Dem andra jävlarna bara ljuger och sviker, och jag är så trött på sånt folk.
Min pojkvän är också en av alla människor på hela jorden som vet vem jag är på riktigt.
Utan hans stöd och kärlek hade jag varit i sprillor just nu.
Jag önskar att jag bara kunde skriva av all skit på bloggen men tyvärr så kan jag inte det.

Ibland känns livet så förbannat menningslöst..
Jag vill bara lösa upp allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0