..

Kunde verkligen inte sova.
Kunde inte sluta tänka.
Tankarna spreds iväg.
Jag kan inte lita på dig längre.
Jag är rädd för att aldrig någonsin lita på dig.
Jag tror inte på dig.
Inte om en sån dålig lögn.
När du säger att du ska *dit* så vet jag att du inte är där.
förlåt men så är sanningen.

Jag önskar att jag kunde resa mig upp och vara stark.
Men nej.
Inte efter det här.

Allt känns så förstört inom mig.
Mitt hjärta är i två delar.

Jag vet inte heller hur länge jag inte kommer lita på díg.
Kanske kan det gå över om 1 vecka, 1 år, eller aldrig alls.
Jag måste verkligen tänka igenom det här..

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt bra med dig? :D

2010-05-18 @ 14:58:39
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0