Ett mörker.

Jag vet inte vad som händer.
Jag ser allt som ett mörker och jag är så himla ledsen.
Mitt liv har rasat och så här dåligt vill jag inte må.
Jag önskar att jag inte hade behövt uppleva allt detta i onödan.
Nu är allt mörkt för mig och jag vill ingenting längre, allt är skit som vanligt.
Jag önskar att jag hade mod att vara stark men jag är inte stark någonstans. Jag bryts ner som socker på några sekunder.
Jag hatar mitt liv känns det som, allt jag gör känns värdelöst och jag tycker inte om dessa saker jag upplever.
Jag är alltid ledsen känns det som och jag orkar inte gömma det.
Jag lever i ett mörker.
Där ingenting någonsin kommer lösa sig.
Jag vill dö.
Dö och aldrig vakna upp någonsin.


Kommentarer
Postat av: Johnastrid

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-08-03 @ 17:22:19
URL: http://johnastrid.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0