Freja! <3

Din text var så jävla fin..
Jag älskar dig mer än allt och alla, du är en sjukt bra vän och även fast vi inte umgås så mycket under skoltiden så vet jag att jag kan lita på dig. <3
Om det är någon som är stark av oss två så är det du.
Jag vet exakt vad du pratar om och jag vet vilken smärta du genomgår. Jag önskar att jag kunde göra något men det går inte mer än att hoppas på det bästa.
Jag hatar alla fucking fula tjockisar och advensjuka små fittor som vill ta min kille ifrån mig, jag kommer snart klösa ut ögonen på dem allihopa.
Men APAN hatar jag fanime mest av allt och alla, jävla äckligt drägg!

Men du är en ängel Freja, en underbar ängel som förtjänar så mycket mer än det här.
I love U darling det vet du och jag finns här för dig! <3

Önskar att vi båda två kunde gå vidare utan att jämt må piss, allt känns som att det är ens eget fel.
Fast vi inte gjort någonting alls.
Men det är svårt att glömma, det är svårt att lämna.
Rättare sagt, det går inte..
hur mycket man än försöker.
Vad som än händer så finns jag här för dig bästavän.<3
Du kan berätta ALLT för mig, för allt stannar här.
Älskar dig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<33<3<3<3<33ÄLSKAR DIG!!!!!<3333333

2010-05-18 @ 20:05:17
URL: http://ffeldhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0