Gammal *killkompis.*

Haha ser man på, killar som man inte alls trodde skulle ha intresse för en.
Den här killen tyckte att jag var den snyggaste tjejen i skolan men att han inte VÅGADE prata med mig pågrund av att han trott att jag skulle ha dissat honom.
Han går i Kärsby fortfarande men vi snackade just på Facebook.
Skön kille med kul humor haha, trodde inte alls att en kille som han skulle vara trevlig och fråga mig inte varför.
Jaja kul med lite gammalt folk i ens närhet igen.
Sufian heter han iallafall xP

Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-05-25 @ 23:13:17
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: sufian

hahahahhaha :P

2010-05-26 @ 14:49:51
Postat av: sufian

hahahahha :P

2010-05-26 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0