Hahahahahhahahahahahhahah ja dööööör.

Ännu mer skitsnack. :)
Snälla lilla A sluta nu, du vet ju själv att du inte kan förstöra det har gått tre månader och du vägrar ge upp haha. Istället försöker du få dina tjejkompisar att ringa upp min älskling och försöker komma med en ny lögn att jag haft kontakt med Dans kompis och ringt upp honom på fyllan år 2008?!
Den där tjejen och dans kompis var tydligen tillsammans.
Den enda ursäkten hon kunde berätta för Dan var att, *DIN TJEJ HETER NATHALIE OCH HON ÄR BLOND. HON RINGDE MIN KILLE PÅ FYLLAN ÅR 2008 OCH HON HAR FÖRSTÖRT VÅRAT FÖRHÅLLANDE!*

1. Jag var brunett under den tiden.
2. Jag dricker inte?
3. Och har aldrig haft kontakt med den där killen.
4. Sen när jag fick veta att A var med, förstod jag allt.

HAHA FAIL!
Så roligt att höra nya saker som inte är sanna, det är nästan så roligt att jag blir tårögd.

Dock så vet han redan att allt ni säger är skitsnack för att förstöra mellan oss.
Ni verkar ju vara helt desperata efter att förstöra, haha.
Stalker varning på er allihopa, AJA BAJA.

Don't play with a bitch
who knows to play it better.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0