Jag älskar och sjunga..

Min dröm är att få ett skiv kontrakt och börja sjunga spela in mina egna låtar och höra min egna röst på radio.
Jag vill verkligen det, har fått kompilmanger om min sångröst under flera år och mitt intresse till sång är nästan på hundra procent.
Jag älskar sång och musik.

Vi ska sjunga på skolavslutningen, det skulle igentligen ha varit fem stycken som skulle ha sjungt men vet inte om vi bara blir tre som står på scen men jag har bestämt mig för att inte banga.
Då kommer jag bara släppa loss och sjunga så högt jag bara kan!
Självklart kommer jag be någon att filma in det hela..
FÅR FAN INTE GÖRA BORT MIG BARA HA HA!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

wo, de går nog bra (y

2010-05-19 @ 11:25:59
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Abdullahhelena

Excellent site.

2011-05-29 @ 18:13:18
URL: http://abdullahhelena.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0