Jag är mänsklig..

Kom nyss hem från stan var ute med Freja och vi käkade kebab vid kungshallen och tror ni vi fick nån ro när massa killar stod och kollade ner på Frejas U ringning?
Haha okej då, ska inte baaara skylla på henne men iallafall kan man inte få äta ifred utan att nån ska ropa vissla eller glo riktigt och le som ett äckel mot en?
Usch så dålig stil av dem..
Hur som helst just nu är jag hemma och tar det lugnt för mig själv, behövde det.
Och imorgon vet jag inte vad jag ska göra men jag tar dagen som den kommer.. haha!
Ska lägga upp ett litet klipp sen på mig och söötaste Freja haha, som vanligt sitter jag och skämmer ut mig, men sånt gillar ni ju ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0