Bevis? Mejla mig. Inte? Sluta ljuga.

Varför ger ni inte upp?
Jag vet väl också hur man ljuger och det är klart man ljuger om man vill förstöra för någon annan?
Om ni nu påstår att MIN kille är otrogen, varför gör ni då inte allt så lätt?
Mejla in bevis ni har tills i kväll på er.
[email protected]
Sluta snacka så mycket skit, det hjälper inte.
Och du som skrev denna kommentar om att min kille vill mysa med din kompis?
Släng dig i väggen, haha..
Sitter du i Farsta och löjlar dig?
Så jävla avensjuka på att jag är den lyckligt lottade.
Synd för er omogna småglin.
Han skulle dock inte byta ut en Stockholms blondin MED STORA BRÖST snyggt utseende, och defenitivt inte byta mig mot någon annan eftersom han älskar mig.
Speciellt inte mot någon annan förortsunge?

Dan skickade just ett sms..

*Dla jag skiter i vad folk säger om dig och mig. Folk som är avensjuka och inte får ta på mig eller vara med mig, då snackar dem skit. Och om jag inte hade älskat dig så hade jag inte varit med dig efter alla bråk som vi haft. Och du har alltid varit den bästa för mig och har alltid älskat dig*

Jag antar att ni får lära er att leva med det..
Ouff.. fan vad snygga vi är ellerhur?!

Tänk er han har älskat mig från att jag såg ut såhär.. år 2008


Tills 2009..


TILLS NU 2010!





Puss på er alla söta avensjuka farsta boende! Från eran Nattie.


Kommentarer
Postat av: :)

fan vilken jävla fittor det finns!

bry dej verkligen inte, ni är sjukt söta tsm !

du är fett fin !

2010-05-22 @ 15:27:54
Postat av: Anonym

Farsta?

Bor i Rinkeby, det är bara vad jag hört, ni är jätte fina men ville bara säga det!

2010-05-23 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0