Mr dan, i love u.

Yeah i really fucking do.
Jag älskar dig så jävla mycket babe!
Finns ingen roligare kille att umgås med och definitivt inte med dessa vackra ögon som du har.
Walla walla.
Jag älskar dig, du är så jävla lik din mamma.
Mach!
Jag kommer aldrig lämna dig och jag vet också att du inte kommer lämna mig..
Vi har varit med varandra två och ett halvt år, vi planerar att stanna med varandra livet ut, vi ställer upp på varandra, vi letar lägenheter ihop, vi ska förlova oss, och gifta oss och skaffa två jätte fina barn.
Det kallas äkta kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså din kille är otrogen, han vill mysa med min kompis, han vill att dom 2 ska ses o allt.

Hur kan du lita på honom?

VI har frågat honom har du tjej, han säger nej, vi frågar är du tillsammans med Nathalie o han säger nej. ? hur kan du?

2010-05-21 @ 12:52:58
Postat av: nattie

Svar på tal inlägget uppe. Puss.

2010-05-22 @ 15:58:34
URL: http://nattieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0