Planer för imorgon!

Jag ska inte göra mer än att åka till skolan, göra mitt arbete och åka hem igen.
Ingenting mer planerat som är till hundra procent iallafall.
Sen så på Torsdag så åker jag till Skärholmen och ***** .
Åker hem och förberder mig för helgen.
Allt ska med.
Utom Datan och mobilen är avstängd från och med Fredag till Måndag så alla vet om det, ingen ska få tag i mig.
Får inte glömma tårgasen hemma heller, men det lär jag inte göra..
Sen är det frid och fröjd, en del bilder hamnar här men inte alla.
Finns alltid nåågon som ska ta ens bilder.
Jävligt irriternade, fula finniga fittor.

Men nu ska jag sega på facebook ett tag innan jag drar mig till pluggandet.
Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0