Planer för imorgon..

Snarare göra ingenting, en ta hand om sig själv dag igen då?
Fast jag typ hade den nyss? 
Hursomhelst nu sitter jag och väntar på att denna eviga Måndag ska ta slut så jag kan lägga mig och vänta in Tisdagen.
Imorgon så kanske jag åker till Skärholmen och handlar en grill mm.. med Alicia och Felicia men det kanske blir på onsdagen.
Seriöst jag älskar verkligen mina vänner, hur skulle man klara sig utan dem?
Att få berätta gårdagen, att snacka skit om fula plugghästar, prata om killar och umgås och göra sjuka saker ihop..
Om man inte har några vänner så har man ingenting.
Men det finns ju vissa som är i den situationen tråkigt nog men det får dem lösa på ett eller annat sätt.
Aja men sånt tillhör livet!
Nu ska jag gå in och typ äta något, känns som att min kurrande mage är en bomb som snart exploderar HAHA!
Puss puss hörs snart igen..

Okej hör upp nu, jag är inte världens smalaste man jag är grymt stolt över mina ben! :)
Och så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0