Right from the heart.

Känns som ännu en deppig dag.
Jag kan inte ens släppa mina tankar från dig.
Blir helt galen i huvudet, mina tankar forsar iväg och jag kan inte sluta tänka på det.
Jag vill bara falla ihop som en klump på golvet.
Allt är så jävla orättvist.
HATAR DET GROVT MYCKET!
Jag älskar dig men jag hatar dina satans kompisar.
Skriva från din Badoo och FACEBOOK, Skäms på er jävla no lifers.

Ännu en gång ni har inte lyckats snorvalpar, så hur har ni tänkt er nu?
Gå och gräv upp er egna grav och lägg er.
Ni är slöseri på tid omogna småglin.

Kommentarer
Postat av: Elmo

Hej kompis jag raggar INTE! säger bara att du var riktigt vacker på den bilden

2010-05-19 @ 20:27:09
URL: http://ellmosvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0