Stan!

Kom nyss hem från stan med Felicia<3.
Det var grymt kul hehe, synd att alicia inte kunde hänga på då hade hon skrattat så mycket att hon inte kunnat stå på sina ben!
Vi åt Mcdonald's och gick runt lite på stan efteråt osv.
Fick bara en massa pinsama videosar från idag så jag lägger inte upp dem haha!
Måste bara få säga att en främmande man kom fram till oss när vi satt ner och sjöng lite tyst och just i det tillfället hade jag ett skrivhäfte framme och tänkte börja rita lite, han sa att han ville låna dem så jag räckte han häftet.
När jag får tillbaka den så har han skrivit en sak på pappret..


Rätt gulligt men kunde inte sluta skratta han var minst 10 år äldre än vi.. x)
Vi var dock inte ens intresserade så han gick därifrån..

Knäppis människor alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0