Bff TuRe FoorFaan.

Vi bryter mot lagen heeela tiden. Vi är knäppa, allt utom normala.
Vi är coola. typ lite patetiska också.
Fast struntsamma. Vi har bäst humor. Blondinskämt och sånt där är inte roooligt längre.
Blir verklogen out of my minde när jag tänker på våra minnen.
Garaget i orminge, bland det tråkigaste ever. Alla gånger vi försööökt med anden i glaset. När vi snodde en jävla massa filmer. När vi hånar folk som vi anser inte är i våran stil. (låter elakt och ja det är elakt.) men det skiter vi i.
Min katastrofala födelsedag som dan förstörde för mig, när alla 15 pers från Södertäljde fick åka tillbaka hem! Haha..
När du bitchclapade mig flera gånger om när jag var ledsen över kärleksproblem och skrek åt mig att ta mig samman.
När vi tältade. Vi klarade typ.. en natt.. hemskt. Kände mig grymt ofräsch.
När vi festade med bogdan nere på din mammas dagis.. pinsamt, fast ändå rätt kul minnen.
Och när vi gick vilse i Orminge.. ehehe och lekte lite i parken och fick lite sällskap av Miss surtant.
Finns massa.. HEHE. som inte skall skrivas ut här!
Iaf.
Inte någon fin bild på mig, struntsamma. Jag är rätt ful ibland också . normalt..? :D
Alicia är alltid snygg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0