Bloggpausar också.

Känner att det blir för mycket deppiga inlägg som ingen vill läsa. Sen kan man ju skriva saker som man kan få skit för. Det går liksom för långt.
Jag är bara så lätt att göra ledsen, tyvärr.  Jag önskar också att jag var stark. Så stark att jag aldrig kände smärta eller tårar.
Jag blir lycklig lika snabbt som jag blir olycklig.
Min bloggpause kan vara från några timmar till dagar eller veckor.
Hoppas ni förstår!
Men kanske slänger upp nått inlägg då och då.
Ha ett jätte skönt höstlov alla fina läsare.
Nathalie Eliisa Nike Mattsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om man är en ful läsare då?

2010-11-02 @ 00:11:55
Postat av: Anonym

det spelar inte roll hur man ser ut

2010-11-02 @ 08:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0