Blogg.se - har strulat!

Hej hej nu är jag tillbaka igen! :)
Jag har varken haft internet, och blogg.se strulade tidigare i går tråkigt nog som ni kanske märkte?
Sitter i skolan nu och kollar runt på gymnasium, har bland annat kollat på
Nacka Gymnasium, Värmdö gymnasium och Media Gymnasiet i Nackastrand.. Hmm ska iallafall på öppethus med Alicia nästa tisdag angående Media Gymnasiet.
Fan vad det snöar, jag ska hem efter skolan och hämta lite pengar och sen dra ut och käka och plugga lite med Alicia.
I helgen så har jag varit med ture hela dagarna, i hela fem dagar så sov jag hos henne. Helt sjukt att vi inte tröttnar på varandra, men det går verkligen inte!
Aja..
Under veckan.. har inga vidare planer.
Senare idag kanske jag ska träffa dan och hämta min dagbok men JAG VILL INTE, så vi får se.. och det beror på hur länge jag är med ture, Skulle aldrig välja dan före mina vänner haha!
Från torsdag till fredag så sover jag nog hos Freeeeja och sen till helgen så ska jag vara med Tuuure, och med min beeeebboo.
Läängtar sjuukt mycket efter honom.
Yeye whatever, nu ska jag dra och käka.. 
Seee yooou! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0