Mina känslor för dig..

Du säger att du älskar mig men gör ingenting åt situationen.
Du säger bara att vi ska ses men när det är tid så drar du dig ur.
På fredag då, ska jag verkligen lita på dig?

Älskling jag orkar verkligen inte känna känslan av att bli nersmutsad igen. Jag vill inte se eller höra att du struntar i mig en enda gång till. Älskling jag vill inte ligga fler sömnlösa nätter, Jag vill inte gråta igen. Jag vill inte framstå som svag inför mina kompisar. Älskling jag vill vara lycklig, jag vill känna mig lycklig och framförallt vara stark.
Det här är nog det värsta jag någonsin varit med om. Det slår till och med Dans otrohet.
Mina kompisar hånar mig gång på gång på gång. Varför snackar du med en snubbe som inte bryr sig?
Jag hade nog inte tagit åt mig så mycket ifall du inte sagt så pass mycket som du lyckats gjort.
Du är den underbaste killen i övriga fall. Du är så jävla mysig, omtänksam och urbotat gullig.
Du har en fruktansvärt fin personlighet. Jag är galen i dig!
Du är som en drog.
MEN..
Åtta sega dagar. Och sedan få veta att du ändå inte kan träffa mig och skjuta upp det yttligare fjorton dagar?
Svik mig inte den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0