Gårdagen! :)

Huhu.. jag och freja ångrar nog lite.. men men!
Jag och bebis träffades i slussen vid halv åtta och vi hade fasiken ingenting att göra.
Så vi åkte till Björknäs och väntade på lukas som aldrig dök upp. taaack för det.
Så vi bestämde oss för att dra på *fest* i skogås.. och det var tråkigt.  Sen när vi tog vägarna förbi *hem*.. så gick vi av i Älvsjö och några killar kom fram och larvade sig. Så dem fick våra nummer..
Sen skulle vi åka och göra ett snabbt ärende i Tensta så vi fick ta våra feta arslen och åka dit.
När vi gjort det vi skulle ha gjort så kommer två negresser fram till oss och börjar snacka om att vi ska följa med på fest i Sätra, Freja försökte övertala mig att följa med dem men jag vägrade och sa att hon kunde åka själv. Hon blev sur som en ettika och ringde lukas, när vi är framme i T-centralen så rånar negresserna en gubbe på tåget.. Just som jag tänkte. Hade vi gått med dem.. hade vi blivit rånade.
Hursomhelst så orkade inte lukas träffas så ringde vi till Isak och tänkte träffa honom, men vi ångrade oss och träffade några *killkompisar* vid Orminge.
Vi virrade runt vid telegramvägen när freja plötsligt stöter på fler killkompisar som vi tog sällskap av ett tag. Eller rättare sagt Freja springer runt medanst jag går längst bak och är sur. (Sur på en kille.)
Sen blir jag bara mer och mer ledsen. Fast freja fick mig att bli glad på samma sekund som tårarna började rinna. Fast J skickade ett mess senare så.. ja han sket ju inte i mig HELT. Aja hursomhelst.. 
Vi var en hel folk grupp vid Hemköp, och jag höll på att somna ståendes. Det var krig, några killar som ville slå ner en annan kille som vi skulle träffa. Vi lyckades skaka av oss killarna och så träffade vi Odd, Simon och Jens när klockan var runt tolv på natten, vi hade sjukt kul till en början om man nu säger så. Vi badade bubbelpool spelade hög musik.. sprang runt på gräsmatta och hade vattenkrig, det var så jävla skönt..fast varken jag eller freja hade badkläder med oss så vi fick bada i våra underkläder haha! Sen efter typ två timmar så blev det kallare så vi gick in och bestämde oss för att sova hos jens.. i hans stuga.
Det var iallafall sjukt mysigt och grymt fint.
Euw.. 
Snipp snapp slut så var sagan slut.
Juste sen imorse när vi vaknade så låg vi typ allihopa i en hög på varandra och kollade på barnprogram.. kuuul. haha!
Och nu ska jag inte göra något mer. Har duschat.. behövde det!
Och så ska jag vänta och se ifall J hör av sig.
Åhhhhhhhh så FUUUCKING typiskt mig att alltid göra något jag ångrar. Typ att ringa 6000 gånger och skicka kärleks sms och sånt.. när man ikke är klar i huvudet typ. Fast min mobil blev ner stänkt i vattnet så den fick FLIPP och skickade tomma sms och ringde upp halva av mina kontakter FEM på morgonen! 
Kul, och den ursäkten går säkert inte just han på. PINSAMT.. 
Aja hoppas han hör av sig så jag fååår chansen att träffa honom.. Saknar honom.
Juste haha jag fick verkligen flipp på bussen när jag såg jocke. haha freja ba HÅLL KÄÄÄÄFTEN NATTIE HAN SITTER JU FÖRFAN DÄR.
Sen fick vi lite mer sällskap på bussen av några tjejer och killar, och jag fattar inte det där med att freja ljuger att hon är 93:a haha.
:).
Ska få en ny kamera snart.. håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0