Gooooooodmorgon :D

Haha otroligt att jag vaknade nu, (haar varit i skolan) men somnade nästan direkt när jag kom hem.
Som vanligt får jag springa varje morgon till 442 men jag hann faktiskt idag och.. det var på håret. Hatar att komma förtidigt och jag hatar att komma försent. Men enligt mig så är försent mycket bättre.
Igår så missade jag 442, och fick inte plats på 414 för den var smoockfull. Så till tolv minuter över nio fick jag sitta och frysa.
Fuuuck.. Och vintern har inte ens börjat.
Min morsa klagar på mig att jag borde åka in och köpa ett par vinter skor men jag är lat. Och tar det sen när mamma får lön istället.
Hehe. 
Inga uggs nu igen.. Men vill gärna inte ha ett par kängor.
Eller ja , inga skor som är för stor/klumpiga, eller några fula par.
Hatar att köpa vinterskor. finns ju knappt några snygga som man inte behöver frysa i.
Appropå det.
Kolla in min och Alicias humor.
Det här sitter vi och gör dag in och dag ut. / det som är ironiskt är att det är såna här mejl vi får på fb, QX och kamrat. helt random!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0