Heere I goo again!

Jahapp nu är jag hemma igen!
Mötte upp Boggie inne i stan och ja det var *ytterst trevligt*. Fast det var så jävla kallt så vi drog till mig istället. 
Han och morsan snackade sjukt mycket med varandra och jag ba.. *Jaahaa* typ, fast min mamma gillar honom. Det sitter hon och säger nu också FORTFARANDE.
Aja det var mys iallafall. :)
Kul att träffa honom igen efter ETT ÅR, men vi ska ses efter skolan på tisdag.. Fast jag ska åka till Sollentuna då.. HJÄÄÄLP kommer inte hitta! 
Men men nu finns inget att göra, är sjuukt trött. 
Här är lite pics på mig idag.. 
Dagens outfit.. innan jag hann byta om IGEN.
En midjekort jacka från H&M.. linne från H&M och tights från Indiska. :)
yalla yaallaaah..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0