Hmmpft!!

Jag kan INTE bry mig mindre om min urtråkiga blogg. (Själv tycker jag att den suger)  och vill stänga ner den. Men då kommer jag ångra mig sen så whatävah .. låter den vara kvar.
För er som bryr sig så ska jag gå ut snart. och göra någonting.
Vill duscha men har ingen ork.
Tar det imorgon bitti..
Känner mig lite allmänt nere idag och jag har inte en aning om varför?
Har varit på världens fitthumör i skolan och kände inte för att vara så värst trevlig mot folk i min omgivning. 
Har åkt osminkad och har haft mjukisbyxor på mig.
Kände mig tråkig.
Vädret suger pussy och under helgen så ska tempen stiga ner till -15. Man ba .. GREAAAAAT!
Hade lust att lappa på några tidigare idag. Så pass dåligt humör.
På gränsen till surfitta faktiskt.
I förrgår så fick jag en knäpp och ville färga håret mörkbrunt. Men jag ska ändå bara färga bort utväxten. Kommer vara som alltid.
Blond.
För övrigt så har ni just slösat bort eran tid på att läsa den här skiten. 
Vad bra då har jag fått mitt sagt.
Och snälla..
JAG ÄR INTE LEBB. 
Nej då .
*JAG ÄLSKAR K*K lika mycket som jag älskar f*tta.* Sorry om det låter stötande men.. Get the point.
Bisexuell = KILLAR/TJEJER. 
Inse skillnad?

Kommentarer
Postat av: Areamy

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-03-27 @ 11:18:32
URL: http://areamy.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0