Innan jag drar..

Lääär känna mig! 

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
 Nääe.. vill hellre ha i tungan!
2. vara seriös än rolig ? – Rolig!
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Vodka? haha
4. brinna upp eller drunkna ? - Druuunkna!
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Jag är nog inte mycket till att umgås med mina fiender.. Men inte med mina föräldrar heller. ;)

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
 Jaaa
2. sol eller måne ? – Måne
3. vinter eller höst ? – Vinter!
4. vänster eller höger ? - Hööger!
5. soligt eller regn ? – Sol såklart!
6. vaniljglass eller chokladglass ? – Chockladglass lätt!

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? – 19:51:48

2. Fullständiga namn ? - Nathalie Eliisa Nike Mattsson
3. Vart vill du bo ? - Utomlands!
4. Hur många barn vill du ha ?-  En tjej. ;-) 
5. Vill du gifta dig ? - Jag behöver ingen ring för att bevisa kärlek.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – Rullar
7. Har du ätit sushi ? - Har aldrig ätit det.
8. Lyssnar du på nu ? - Bumpy ride.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Inte någon..
10. Humör ? – KommerDuINärhetenAvMittRumSåFårDuEnFetSmäll.

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
 Neej.
2. Sjungit ? - Yeees.
3. Blivit kramad ? – Yes
4. Känt dig fånig ? – Pfft.. om jag har!
5. Saknat någon ? - Alltid.
6. Dansat galet ? – nej
7. Klippt håret ? – nej
8. Gråtit ? - Nope!
9. Ljugit ? - Niiix!
10. Haft sex – Inte dessa 24 timmar iaf! :)

 

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – Om JAG har?! HAHA. Ett antal gånger.

2. Har du en hund ? - Nej fyyy!

3. Sover du helst sj eller med någon ? - Vill aldrig sova själv!

4. Tror du på spöken ? - Neee. Barnfasoner!

 

Ditt utseende:
Hårfärg? Blond med jääävligt jävlig utväxt!
Längd? Oj.. 174 kanske?
Skostorlek? 40
Ålder? 94:a

Kärlek:
Har du kille just nu? Nope!
Gillar du någon? Ja det gör jag.
Vem? Vet han redan om.
Tillåter du din kille röra vid dig? .....
Överallt? (!)
Har du haft sex? Ja!
Hur många har du haft sex med? 1.
Har du haft många förhållanden? Gick ur ett förhållande för tre månader sen.. och efter det inte många seriösa.. haha!
Haft sex med en i samma kön? Yaaaoo..

Smak & stil:
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och rosa mjukisdresströja. 
Hur ser dina trosor ut?  Rosa Spets
Har du någon BH? HAHA. Ja såklart.
Hur ser den ut just nu? Gul!
Hur beskriver du en fjortis? En omänsklig sak.
Hur beskriver du en pluggis? En person som pluggar?

Bad days:
Har du varit full? HAHA. :P Behöver jag ens svara på det här?
Har du däckat? Om jag har!
Har du haft sex på fyllan? Nix!
Har du rökt? Ja
Har du snusat? Testat!
Har du gjort något olagligt? Om jag har? .. HAHA. Nananana..
Har du slagit någon ner till marken? Nja. Näe.

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Hasselnötter.
Tror du på gud? Nej jag är satanist. hihi
Har du en bästis? Absolut! Alicia!
Är du vegitarian? Skulle aldrig klara det!
Har du varit med om ett stort gräl? Jaaa förfan.

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft.
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Katt!
Cykla/gå?  Gå!
Öl/vin? ÖÖÖÖÖÖL.
Kanin/hare? Kanin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0