Jag är fruktansvärd..

Är öppen i min blogg om vad som händer mig. Tänk då på att det är mig det handlar om och inte er.
Jag mår super dåligt, allvarligt och jag vände upp och ner på min familj igår.
Jag fick ett återfall för några dagar sen och hade skurit mig.
Min pappa RÅKADE av misstag se min arm och jag kände mig hemsk. Han blev skogstokig, och jag flög in i badrummet och grät högt.
Vet inte hur jag skulle hantera mig när han såg det. Jag ville aldrig att det skulle komma fram, jag skämdes som en hund om inte mer.
Jag gjorde den här idiotiska saken och fick ångest på en gång.
Jag var helt förstörd igår.
Och nu vet jag inte vad som kommer att hända.
Jag vill verkligen inte att min familj ska tro att det beror på dem..
Men efter allt som hänt så blev det ett återfall. Jag kan bara skylla på det!
JAG FICK ETT ÅTERFALL. En gång aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0