Kortslutning i huvudet.

Jocke har rätt.
För 5 minuter sedan var jag galen med andra ord. Grät helt hysteriskt och kastade min mobil i väggen. Och nu sitter jag bara helt lugn och bara är.
Jag kan verkligen bli förbannad ibland och då smäller det i hela lägenheten.
Känner ändå för att sluta vara så JÄVLA tillgänglig hela tiden, människor utnyttjar det maximalt.
Jag hatar det.
Ska sluta vara så jävla snäll också. Ska bli både bitterfitta och bitch. Eller nej.
JAG ÄR DET REDAN NU så dra åt helvete dghijfasåcahpruewdp
ÅARIKQWFOP.
Jag är en skitkompis också, glömde bort att ringa upp Merita fast hon sitter inlåst!
JAG RINGDE aldrig tillbaka..

Blev lite för mycket skoj och stoj ikväll och nu är jag svintrött och ska sova, ska ut imorgon runt halv ett iallafall.
Ni vet resten.
Imorgon ska jag vara med Alicia och ska försöka hålla humöret uppe. Just nu känns det hopplöst men jag kanske kan vakna upp imohon med ett leende på läpparna iallafall.
Man kan ju kanske be en bön för min mobil också. Vill inte vara mobil lös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0