I'm so Gay..

Jag och Alicia är INTE tillsammans men vi tyckte det var rätt otroligt att dem flesta i skolan stod och tittade lite allt för mycket på oss två ihop.
Någon/några som har en skvaller blogg och skriver ut patetiska saker som personen/personerna inte har någon aning om.
Vi två är BÄSTA VÄNNER och det är skillnad på att vara tillsammans med någon.
Skulle inte heller gå runt och hålla det hemligt ifall vi var tillsammans haha. Skulle stolt visa upp att hon var min flickvän och jag skulle aldrig skämmas för min läggning. 
Att vi gått in tillsammans på toaletten?
Vilka tjejkompisar går INTE in på toaletten tillsammans?
Tog inte så värst mycket åt mig över det som sas men att vi två har festat och vart med en massa tjejer?
Jag har faktiskt aldrig festat i nacka och ingen som kommer från nacka har festat tillsammans med mig och alicia.
Och det veeeet jag!
Sen så har jag bara varit med EN tjej, om man nu ska räkna med allt. Inte fler än så, och när detta hände så var knappast någon stockholmare ens i NÄRHETEN.
Men ni vet ju bäst!
Ni vet saker om mig som jag inte ens visste själv hahah.
Folk som inte förstår sig på homosexualitet ser en bisexuell som en flata. ( om man är tjej. )
Heelt sjukt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0