Nattuppdatering.

Ligger fortfarande vaken.
Mååste sova snart, men jag ligger i soffan.. och
Lyssnar på Amy Diamond (?!) - Lyssnar på en speciell låt, som jag och Emilia sjöng ihop i femman..  Blir nästan lite tårögd. Wow tiden går ju så fruktansvärt snabbt.
Och kom på att det är snart är julafton igen och jag längtar grymt efter det.. Vill så gärna träffa min bror och hans familj igen. Men vi har splittrat helt efter min andra brors tragiska död..
Blir sjukt ledsen fast mest arg. Om han inte kommer så kommer min mormor jag, mamma.. hela familjen bryta banden med honom.
Man tycker ju att han kunde höra av sig men han skiter i mig och alla andra helt. Han sa till mig efter min andra brors död, att jag var hans lillasyster och att jag skulle vända mig till honom när jag behövde hjälp.
Jag behövde honom när jag var ledsen, och speciellt när jag satt isolerad på behandlingshemmet. Men han ringde mig aldrig, han kom inte på möterna som var inplanerade. Bland annat för att hjälpa mig ur från dårhuset..
Han ringde mig senast för ett år sen. Då var han full. Och berättade vilken skit morsa jag har.
Känner inte igen honom längre..
Var är min riktiga bror? - kan man ju undra.
Men men.. that's life!

Tro mig älskar min mamma. Fast hon kan vara en riktig PMS bitch ibland!
Kommer säkert vara jag som torkar hennes röv om 40 år.. hahaha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0