Ny vecka nya planer!

Imorgon är det skola igen. Har varit sjuk. Men nu ska det bli rätt kul att åka samma gamla tråkiga väg igen! Sen blir det nog hem och plugga. Inget märkvärdigt såå..


Tisdag..  Blir in till stan och träffa en kompis och sen vara med BOGGIE. Sen kanske kolla runt efter lite jobb!

Onsdag.. Vara med älskade Freja och fika, plus att jag ångrar mig grovt att jag sa att jag kunde träffa dan för att ha min dagbok. Men freja är en ängel och kan hämta den åt mig. VILL INTE TRÄFFA HONOM!

Torsdag.. ingen aning kanske hitta på något med min bästavän! :)

Och i helgen så ska jag faktiskt inte göra ett shit, utan ta det lugnt för det är något jag behöver.. Ska träffa jaakob och kanske är med kära Ture en dag också, ska fråga en barndomsvän om hon vill leka lite på stan också. Och sen.. Plugg antagligen.

Ingen fin bild på mig. så nu vet ni det också.
Förresten så är jag helt beroende av att pierca mig, och jag är banne mig duktig på det. Nu har jag gjort tre piercingar själv. Gryyymt.
Vill ha en i tungan, kanske fixar det i december. Sen vill jag ha en till i läppen.. hihihihi.. men  det blir FÖÖÖÖR mycket.
Men skitsamma, man lever bara en gång.. DAAAAAHH!
Ska plugga lite matte nu. Fast klockan är .. eh två snart?!
Ska läggaa mig runt halv tre.
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0