School time..

Är trött och har försökt få tag på mirre nu på morgonen men hon sover.. hon ska flytta till ett ungdomshem idag..
Hon har en hel del problem så jag är jätte stolt över att hon sökte hjälp, något jag aldrig skulle våga göra trotts konsekvenserna. Men för hennes bästa så hoppas jag att hon får bo på en öppen avdelning..
Låsta avdelningar är som att bo på ett psyk. Man blir tokig av att sitta inne hela tiden.
Kommer bara bli så tomt utan henne, inga sms eller långa samtal under nätterna. (Hon bor inte i Stockholm & vi träffades på behandlingshemmet.)
Vi skulle ha träffats under vinterlovet men det kommer knappast bli så nu..
Kommer verkligen sakna henne för vem ska jag nu ringa om nätterna när jag mår dåligt/vill skratta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0