Snackar med mah boogieman!

Mitt ex TYDLIGEN.
Räknas inte att vi varit tillsammans men han ville ha mig som tjej, synd att jag var så upptagen med Dan då, fortfarande waste of time.
Men han tycker det haha.
Fast jag var jätte kär i honom förr fast han var fast i sin tjej/ex.. och jag i dan.
Haha men det var dåååtid.
Ska faktiskt träffa honom på lördag i stan efter 8 månader nu!
Vi bröt dock kontakten under tiden ett tag när han fick sin tjej.
Weee right now.



Så medanst dan hade sitt roliga så passade jag på att dra åt mig lite kärlek och värme från bogie.
Han var otrogen och jag gav *tillbaka.*

Minns att Boogiies ex var sjukt avensjuk och att jag fick hatmejl på facebook.
Var jäääätte gulligt, blev dock inte spec rädd!
Det bästa minnet var nog när han kom med juan till alicia när jah och fellan var där, så vi *festade* haha. Vi alla började gråta och han stackarn fick gå runt till var och en och trösta oss allihopa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0