Lördag morgon.

Och löördag nu då..
GulleJ hade messat igår men jag hade inte mobilen på mig om man säger så, så jag kunde inte svara..
Men han skickade iallafall något om att vi ska ses runt 11 i några timmar. Men jag förstoood ju inte om han menade idag eller imorgon.. men antagligen idag så jag har svarat men har inte fått något svar tillbaka ännu.
Inte lite ovanligt, klockan är ju bara nio snart.
Men det är rätt bra ifall vi ses på dagtid. För madde kanske ska dra hem lite kompisar på kvällen och föra lite, och då kommer jag och alicia säkert också ha superkul och då sover jag här en dag till.
Men ska diskutera lite mer med henne sen när hon vaknar och när gulle svarar när han vaaaknar.
Sitter och fnittrar för mig själv, både hon och jag somnade på mattan på golvet igår, jag var allvarligt tvungen att lägga mig annars hade jag definitivt spytt.
Sen vaknar jag helt stel i kroppen och hon har klamrat sig upp till sängen. TASKIGT.
Känns lite som när hon lämnade mig i badrummet på en fest.. (inget ni vet om)
Aja.. så jag drog mig upp och slängde mig brevid henne för jag frös så otroligt jävla mycket. HAHA.
Gud vad jag och hon kommer skratta åt det här när vi blir arton.. kommer vara så ironiskt.

Såg också våra filmer vi spelade in igår.
*Känner inte den blonda tjejen i filmen tralalala*
Skämmer jämt ut mig..... haha!
Aktuellt just nu.. måste snart kissa. men ba snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0