Veckans trååkiga planer!

I fortsatt på denna söndagen så ska jag ta det lugnt! Men ska bland annat få upp Alicia ur sängen.. Önska mig lycka till typ?
Sedan har jag inte mycket planerat i veckan heller..

Måndag.. Skola och hem antar jag!

Tisdag.. Skola och sedan får vi se om jag ska träffa Malcolm eller något..

Onsdag.. Plugg plugg plugga, plugga?

Torsdag.. Träffa en barndomskompis! :)

Fredag.. Skola och sedan laga julmat hela eftermiddagen för att ha föräldrar middag och käka med klasskompisarna. Men vet inte om jag ska äta där och det vet inte Alicia heller. Men efter sju är det klart iallafall och sedan ska jag och Freja chilla lite grann, myys!
Och sedan ska jag träffa J, mysmysmysmys.

Lördag.. Göra något med Alicia kanske? Käka eller fika? snacka liiite skit som vanligt och sedan ha min hemma fest, men det är inte helt säkert ännu.


Söndag.. Chillisch!

Btw köpte glass för 100 kr i förr går haha!
Ben&Jerrys med Chees
cake och Strawberry var otroooligt good!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0