Du väljer någon annan före personen som ständigt har dig i tankarna.

Kallas för att vara ego, självisk, skithög som alla andra. No shit!
Det du gör mot mig nu , att du planerar något helt annat med någon annan. Fast du redan planerat den med mig, får mig att vilja spy rakt ut i luften.
Jag hatar det, mår illa och fan vad jag blir sårad..
ódkqwp0í
ejorwkebjrnekpvebjrpkejobwjovw dinp
jdosoapjvpäidshbiprnsfpäv fpiäbinrwfjpäib nb foåsbnveåwo'n rwå'ofs
!
Fan vad jag hatar det här.
Allt jag känner nu är hat. Hat för att du skiter i mig, hat för att du tror att du kan ta mig för givet.
Hat för att jag hatar allt som har med dig att göra just nu.
Tårarna bara faller. Jag hatar mig själv mest.

Sådär bloggläsare, avskriven för ikväll.. Nu ska jag sova.
Ska upp om två timmar.
Vill igentligen ringa mirre men det är för sent för det nu.
För övrigt så bröt jag kontakten en gång för alla med dan ,
klarar inte av honom släpandes efter mig med sina mesiga äckliga, *jag vill ha tillbaka dig sms*.
Tycker han är lika jävlig som pesten så
han kan ju bara slänga sig ut genom fönstret om han vill skulle bokstavligt ärligt inte orka bry mig.

Just nu vill jag bara festa sönder mig själv i bitar. Har ingen lust för någonting mer än att festa.
Får se hur jag gör. Blir bara värre av det, men orka ångest på grund av någon annan!

Godnatt
Orkar inte bjuda på ett smile. tar en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0