1 Oktober..

Jag har svårt att komma över att sommaren faktiskt är över, det är SVINKALLT här i Sverige.. vill dra till Maldiverna.
Men jag ser fram emot Julafton det är så jävla mysigt.
Förra julafton firade jag hos mormor, hon bor ju vid finntorp så varje gång klev av bussen så kom det en massa tanter och önskade mig en God jul.
PENIONÄRS område verkligen.. fast ändå mysigt på något sätt.
Fast jag hamnade i en konflikt med henne och har inte pratat med henne på nästan ett år. Känns onödigt eftersom hon är den näst mest betydelsefulla personen i mitt liv, som faktiskt har hjälpt mig under min uppväxt men ibland så blir jag bara förbannad på henne..
Måste nog åka dit i år igen.. det är traditionellt i min familj att vara där varje jul.
Efter att jag firat hos mormor så firade jag vidare med mitt EX, det var ytterst mysigt så som jag minns det. Då var ju allt bra mellan oss.
Whatever!
Sen den 16 november så pratade Alicia något om att Madde ska ha fest för att fyller tjugo och det är också något jag ser fram emot! 
Sedan läääängtar jag efter snön.
Så jävla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0