Dagsplaner.

Uhuhhhuu okej hurre ninini, jag måååste be om ursäkt för NO UPDATE.
Men var så gott som fullt upptagen igår så.. ni borde fatta.
Började dagen med att flytta och det tog ganska så jävla lång tid. Sen mötte jag upp MR ALEX som just nu sitter bakom mig.
Han fick dock vänta på mig i en timme på TC stackaren men whatever.
Sen såg vi ju Resident Evil 3D på bio och den var sjukt bra, hoppade dock till några gånger men det var jag knappast ensam om.
Sen drog vi till den så gott som tomma lägenheten och somnade haha, och nu sitter han där nyvaken och snart ska vi tagga in mot stan för att käka, seriöst ingen mat på tre dagar för mig.. noot good.
Anyway sen blir det plugg tror jag men måste först snacka med pappa angående praoplatser till mig och Alicia.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0