Dålig förlorare på Wii.

Haha Seriöst Alicia har gjort en film när vi spelade Wii tillsammans och.. ja .. allt jag hör mig själv säga är
*FAAAAAN FITTA HORAA FAAAN NEEEEEEEEEEJ!*
Jag är en dålig förlorare! :)
Man kan inte spela med mig för då får man bara höra hur dålig man är. 
Whatääävaah, nu ska jag upp och duscha äta och sånt därt onödigt skit!
En ironisk sak för er som inte vet är att, ifall Alicia inte hade träffat på J ute på Zakynthos så hade jag aboslut suttit i samma skit som jag gjort i två och ett halvt år. Det var hon som fick mig att lämna den där skiten men det hade aldrig hänt om hon inte hade träffat honom.
Då hade jag väl säkert suttit och gråtit just nu över något den där andra *saken* gjort mot mig.
Alla som känner mig vet att han inte var mentalt frisk. Det var bland annat tack vare den skiten att jag började med att göra illa mig själv!
Aja tiden rullar på och han är redan borta, vilket är skönt då kan ju han ta jakten vidare efter sina 60 + kärringar, det går framåt förresten.
En tjock liten gris på 45 som tar på sig själv, sånt gillar han! 
Haha usch, tur att jag inte drabbats av någon dödlig sjukdom under tiden med honom, han har ju redan hunnit ligga med halva Sverige om inte med sina kycklingar och åsnor i Irak också.  & Näääe tar inte åt mig, och jag tänker inte ta bort det här nej. Så försvinn med dina kommentarer och fuck off med ditt skitsnack om dina oexisterade filmer!
Du kan ju bara drömma om att vi ska ses igen för det kommer vi ALDRIG göra. 
Så var det med den saken! :)
Den här bilden är charmig, aboslut! Bilring :)
Alicia posade riktigt Smexigt på den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0