Dålig uppdatering och skit..

Inget kul har hänt , så är anledningen till min bajs uppdatering.
Stod och flina åt några ungdomar bakom kassan när dem skulle fråga efter lediga praktikplatser, fick gå från praktiken och kom hem, somnade, vaknade av att min mobil ringde, somnade, and right now äter jag hembakad pizza.. Tar bort innehållet och äter kanten.
Stötte även på Lars Leijonborg vid tekniska.. jag och Alicia fick fnatt och blev helt nippriga.
Kul var det iallafall.
Imorgon har jag säkert mer att skriva om.. men kan inte skriva ut allt. *Som vanligt! ;)*
Vi får låna med oss filmer och jag ska absolut ta dem blodigaste, vidrigaste och läskigaste såklart. Både henrik och alicia kommer dra det vet jag. Så kommer jag få sitta där själv i 4 timmar och kolla klart på dem, sen blir det den orginella Titanic.. och två filmer som Alicia ska ta.
Sen förvandlas vi till tre äckliga monster fjortisar och tror att vi är så jävla bra.. fast (vi är bra, kanske lite bättre än alla andra) Vi ska ha massa godis och nått gott att dricka och sedan drar vi ut on the night och ser vart natten leder oss, vi kommer iallafall ha kul. Jag & Alicia kan inte ha tråkigt ihop.. 
Och sedan att ha med en kille som har samma humor som vi är bara mer än bra.
Både jag och han sover över där borta så vi alla tre får väl ligga och trängas i samma säääng.
Och ja.. 
Ingen orkar tårar imorgon, knappt jag själv. Imorgon vill jag bara have some fun utan att varken tänka på det ena eller det andra.
Bara vara en *fjortis* som lever livet, skriksjunger IKO IKO med Alicia skratta så jag nästan kissar på mig, småleka lite mitt i natten i en klätterställning. Göra dem mest dumma onödiga saker någonsin.. bryta lagen med andra ord och känna den där panik känslan när någon ser vad man gör och sedan springa snabbare än blixten.
Har alltid haft extra mycket tur jämfört med Ex Freja.. HAHA! <3.
Äsch men ni förstår?

Jaja ha det såå bra see yaa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0