Freja Feldhoff

Gud vad jag var ledsen tidigare.. bröt ihop hemma och bara sprang ut med all fart satt på en bänk och bara grät. 
Tillslut så ringde jag upp Freja.
Jag kunde knappt inte ens prata och jag bara grät och grät.
Först så kände jag ingenting, sen kom det som en bomb. Och vi pratade rätt länge och jag kände efter ett tag att jag mådde mycket bättre.
Du vet bara inte hur tacksam jag är när jag vet att jag kan vända mig till dig när jag mår dåligt.
Du vet inte hur jävla tacksam jag är att ha träffat dig, för du är helt underbar gumman! ♥
Kände mig sjukt glad sen efter samtalet!
Du är guld och jag vet inte vad jag gjort utan dig!
Älskar dig!
Världens finaste brud! <3
Btw kollade upp bion nu..
Saw gick inte på söndag, eller någon vardag överhuvudtaget.. den går bara på fre/lördagar.. men på söndag går Paranol Activity 2. Ska vi dra på den och vänta med Saw till nästa fredag? :)
Kunde inte skriva till dig på Facebook.. Har för seg mottagning här!

Kommentarer
Postat av: Freja

älskling...! finns ALLTID här. är så sjukt jävla glad över att jag har träffat dig, och att vi är så bra vänner! <33 underbara du! jag älskar dig. ahaaaa.. men kuukiluuken då..hmm, jag får kolla upp det!! <33

2010-10-28 @ 01:16:20
URL: http://ffeldhoff.blogg.se/
Postat av: nattie.

<3.

Aa men okej gör det, jag kan ju ringa dig på .. lördag kväll eller om vi hörs via sms? :)



2010-10-28 @ 01:23:45
URL: http://nattieslife.blogg.se/
Postat av: Frejaa

jaaaa super!! <33

2010-10-28 @ 01:27:40
URL: http://ffeldhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0