Fuck-ing.

BAJS VÄDER. 
Hellu hojsan, kom precis hem för ett tag sen och har inte gjort mycket alltså.. Skulle ha dragit ut med Ramisch och bara umgåtts men jag ville inte och det är för att jag nu lyckats såra honom. På ett komplicerat sätt.
Skitsamma!
Pappa lagar mat åt mig så jag ska käka snart och eftersom det regnar så tänker jag inte gå ut igen, mina skor är sjukt blöta. 
På praktiken idag så blev det sätta larm på filmer, fixa lite osv.. Och jag längtar tills kassarbetet faktiskt!
Och så ska jag och Alicia hyra massa filmer på fredag, så vi ska ha världens filmkväll och sedan blir det ut och föra.
Kanske träffa Henke som vi dissade sist.. haha.. men vi lär väl få dissen in our face like a paybacktime för sist!
Och sen vill jag bara uppge att den där konversationen mellan mig och Alicia blev ett resultat vi båda ville ha. Ett jävla grymt JA! 
Men vad .. det ni! 
Whatever ville bara få min tråååkiga blogg uppdaterad, fattar inte hur ni orkar läsa min blogg, som alltid har massa depp inlägg.
Ska försöka sluta med dem, för iofs.. vem vill läsa en blogg som bara innehåller skit? :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Hörru, varför svarar du inte? Skulle inte vi träffas? :o

2010-10-19 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0