fuckingångestdöutnågongång.

Okej rubriken var lite udda men vem bryr sig? 
Hmm.. det blev inget med Tjorven idag, eller det beror på ifall en sak kan tänka sig hända. Vilket det inte kommer göra. Aja, så jag åkte till forum med min player Freja bebis, vi snackade typ i två timmar om bara killar. Haha alltid killar som kommer in i ens konversation! 
Och så ska vi ses imorgon kväll, antingen blir det utgång eller också hemma kväll hos henne med massa godis och donken mat, (vilket känns rätt onödigt. Dumma godis, det föörstööör verkligen ens kropp!)
Fast det är jävligt gott. 
Sen drog jag hem, orkar inte träffa Henke själv så få se om jag hinner slänga in en träff med honom imorgon efter jag träffat Näti och innan jag drar till Frejsan. 
Nu lyssnar jag på lite musik och tar det otroligt lugnt.
Ska nog ta mig ett bubbelbad, -och bara ha en ta hand om mig själv dag.- 
Saknar det, men har inte haft tid ork och lust. Passar nog på nu iallafall!
Kanske hörs ikväll!
Ha en hääärlig Fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Sv: Jo, svårt är det med alla konstiga ord och ljud och grammatiken, haha. Jaha, vad tråkigt. Vilket svin. Ja, lika bra att göra slut då istället för att lägga tid på någon som uppenbarligen inte menar allvar. Visst är det tråkigt, men vad ska man annars göra? :)

2010-10-15 @ 17:22:06
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0