Ful oskuld kille till salu!


Jag må vara knarkarskitbarn, svikare och loser men jag är fortfarande inte lika misslyckad som dig ditt jävla retard.
Skriver bara ut att jag rent ut HATAR DIG för att jag vet att du blir ledsen och tar åt dig.. Fast du säger att du inte gör det.
Men jag är inte intresserad av dig och det vet du, och vi var inga jävla vänner. Orka ens tro det, vem är du? En oskuld 19 årig kille som kommer förevigt vara oälskad. Life sucks sometimes dosen't it?
Jag orkade inte höra på ditt eviga jävla snack om hur du kände för mig, JÄVLA TÖNT!
Och jag har ett liv dumhuvud till skillnad mot dig, du är så fruktansvärt HOPPLÖS hela du.. Fyfan vad sorlig du är.
Förstår inte att du står ut med dig själv.
Kan dock inte lägga ut en bild på .. idioten, Pågrund av att inte skrämma bort mina läsare och för att inte bli anklagad för något.
Men whatever ni som känner mig vet. HAHA..
Det här var det ända jag svarade på medanst han galade ut vilken jävla fitta jag varit och blabla.. min brutala svar på det vara bara *Whatever*. Kände mig på bråkhumör faktiskt, så jag satt ju och roade mig igår kväll. :)
Visste ni om att han är så desperat att han ville SÄLJA sig till mig för att jag skulle ta hans oskuld?
*Köp mig jag är billig.*
Vidrigt, Ful oskuld kille till SALU!

Kommentarer
Postat av: mirre natties love (aa'

öj du har en annan mobil men samma nr så har icke ditt nya nr messa så fort du ser detta , btw du får ringa å förklara allt detta sen verkar som jag missa nått;P älskar daj ! <3

2010-10-13 @ 13:06:41
Postat av: Nattie Miirreees love <3

Japp okeeej dåå, fucking reetard skaffa facebook någongång.. palla kamrat och bilddagboken! <3 : )

VI MÅSTE SES TILL HÖSTLOVET BTW!!

loooove uu!

2010-10-13 @ 14:37:05
URL: http://nattieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0