Godmorgon..

Uhuhu. Kan inte klara mig utan bloggen det kliade till i fingrarna nu och jag var tvungen.
Idag blir det hem till Alicia och sova där, sen på lördag ska jag dra mig vidare till Freja.. Hmm, det var inte så stora avstånd mellan dem så jag kan antagligen gå.
Vet inte om det blir utgång eller hemmakväll, om ingenting verkar intressant så blir det hemmakväll. 
Känner dock inte för det, eftersom jag har gjort det minst tre helger nu. Men det kan ju vara rätt bra det med och det blir faktiskt konstigt nog första gången med Freja då vi faktiskt är hemma!
Aja tänkte bjuda lite på några MOTVILLIGT FULA bilder på mig och Freja från sist när vi var hos henne och ja jag är osminkad, men WHATEVER bjuder pårooom!
Du är lycka för mig vännen! <3 Älskar dig!

Väldigt vacker syn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0