GODNATT!

Klockan är snart halv tre och jag måste sova.
Pågrund av all dess bildbrist så får ni några videoklipp att kolla på.. inget intressant eller så. Mer bara för att.
Hellre det än ingenting alls. 
Nattienattie från eran Nattie! :)
Minns ni dessa? :)

Den här videon laddade jag upp idag och är ca en och en halv månad gammal.. den natten var bara för mycket allvarligt. HAHA jag och Alicia snodde en cykel i Orminge och försökte cykla hem.. och märkte sedan att det var punka på den, vi gick vilse där också och gick runt i en cirkel hela tiden. Den kvällen fick jag tre snytingar av henne också, TASKIGT!
Bad iofs om en haha!
.
Och den här videon är från 2009.. uhh läskigt.. Min röst var iniminipipig och jag var fjortis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0