Hade det kul igår iallafall!

Jag har stannat här hela helgen men ska åka snart och möta mamma i Slussen, igår så var vi uppe till halv halv sju om inte längre. Vi dunkade högsta musiken ever och spelade Wii, seriöst jag är en dålig förlorare blir så fruktansvärt arg när jag inte vinner haha!
Vi lyssnade på sjukt mycket 80 tal och nya låtar gång på gång på gång på gång!
Sen var Alicia jätte glad och kär och smsade för fullt med sin älskare haha.. hon pratade i telefon i nästan två timmar med henne igår, hade jag tråkigt under tiden? ÖHH aa.
RÄTT AVIS OCKSÅ.
Bara snorungar som jag inte är intresserade utav som smsar ständigt till mig, blir bara sur och dryg typ.. *hej älskling vad gör du min vackraste?* och trevlig som jag är så svarara jag ba *DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ försvinn stick jävla horunge*
Dem går mig på nerverna satans fula killar.
Om dem är fula så är man INTE intresserad, om dem är snygga så sårar dem bara och när man tror att man hittat the perfect one så visar sig det vara MOTSATTSEN, en SKITHÖG!
Och när man försöker hitta en brud att ragga på så näääe.. man ser inte vem som är bisexuell när man är ute på stan och det är inte så att jag ba skulle, *amen tjena är du bi? , lust o fika?*
Och dem man hittar på nätet är bara vidriga, kåta och FEJKAR.
Aja that's life i guess?
Jag och Jawa. -Haha den bruden alltså, på fyllan så hade hon camsex med någon random NÄR JAG SATT OCH KOLLA PÅ , man ba wuuupsi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0