Hemma nu.

Mötte mina föräldrar påvägen hem , dem skulle ner till affären och köpa lite mat så jag ska väl käka sen.
Igår fick jag fajtas med Freja med täcket, haha hennes rum är svinkallt och så ryckte hon åt sig täcket i sömnen men jag ryckte tillbaka det.
Som sagt så var det jätte mys igår vi fastnade för gossip girl, fast vi båda hade nog för stora förhoppningar för att gå ut men ingen hade dock lust med det. Men nästa helg så kanske vi ska vara med några av hennes killkompisar!
Det är ju en vecka kvar så det är lugnt.
Imorgon är det min första prao dag, jag och Alicia ska ju jobba i en kiosk.. KASSARBETE, Fixa filmer och sånt. Ska bli kul, vi börjar runt elva så det är jätte skönt.
Hmm.. vad mer, inte mycket alltså!
Hoppas ni hade det kul igår iallafall.
Jag ska fortsätta min dag med att bara ligga och dega framför datan och vara sur, inte en eller två timmar utan sålänge det bara går.
Ser framemot det hihi.
Haree såå bra gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0