Hemma nu!

Hej däär..
Kom hem för ett tag sen och ja jag åkte in mot Slussen och mötte upp världens underbaraste freja, vi åkte till hötorget, gick runt där.. snackade lite. Och helt plötsligt hör vi hur en kille skriker på oss från en bil. Vi kollar och IDIOTEN fotar oss.. säkert 30 gånger. Jäävligt läskigt. haha!
Men men vi var ute rätt länge vi pratade om allt möjligt och sen hade hon dans och så skulle vi ses efter det igen, så under tiden så sprang jag runt i Gullmarsplan och letade efter morsan, och hittade henne vid bussen .. full som en kastrull, följde med henne och köpte thai mat och sen drog jag vidare in mot centralen vid halv nio.
Hon kom och vi gick runt, hon drack vodka mitt på centralen haha det var sjukt kul. (bästa mot deprission ..)<-- Som hon sa.
Och sen började jakten efter ett kebabställe. Ingen av oss var speciellt sugen på Mcdonald's. Sen kom vi på att det finns ett vid Tekniska, så vi stack dit och käkade på Falafelkungen. Jäävlar vilken stor portion mat man fick, blev proppmätt.. haha men hela resturangen ekade av kurdisk musik.
Väääldigt aktuellt, fick ont i öronen.
Sen följde jag med henne till bussen och tog mig hemåt. 
Blåste en taxi chaffis också.
Jag är blond.. men smart!
HAHA.
Kaaanske ska börja gymma? Hmmppf.. Freeeja bara döör av skratt när jag kom med iden. Alla vet redan varför jag skulle fixa ett gymkort, (inte för att gymma vill säga). 
Äsch.. skulle aldrig slänga iväg 1500 kr på ingenting.. ELLER haha ingenting var väl fel ord.. Skulle älskaaa det men, jag är för lat. skulle aldrig orka. Eller kanske.. man skulle ju känna sig illa tvunget till det eftersom man slängt så pass mycket pengar på det. Ähhh whatever..
Nej nu är jag as trött, ska lägga mig med en gång. 
Ber om ursäkt för dålig uppdate och all bildbrist, ska försöööka ändra på det.
Godnatt!
Väärldens fulaste osminkade bild på mig.
Aja! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0