Yesterday!

Jag och Alicia skulle möta upp en bög som skulle köpa kläder av oss men han dök aldrig upp och det var antagligen för att hon gav honom fel nummer. Vi får försöka få tag i honom igen så man kan få allt skit bortsålt. 
Whatever..  igår sprang vi runt på stan och försökte leta Prao platser och så gick vi in i en Hästen säng affär och där frågade vi ARTIGT ifall vi fick praoa där. 
Det första jag såg var två feta stureplans snobbar i kassan och min tanke skrek *Jag vill härifrån*
Och det dem säger är.. *Kom tillbaka när ni är 18 HIHIHIHIIHH*
Jävla stureplans humor, aja sura som ettikor gick vi vidare och var sjukt nära på att ge upp när vi plötsligt ser en godis buktik vid Tekniska Högskolan.
Vi gick in och vi fick två platser där, sjukt underbart.
Haha jaja nu ska jag se till att min IPOD blir laddad.


Kommentarer
Postat av: J

Säljer vad för saker?:-)

2010-10-09 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0